Aula

Når dit barn er startet hos os, foregår meget af den daglige kommunikation mellem institutionen og forældrene gennem Aula.

Aula er et samarbejdsværktøj, som benyttes i Københavns Kommune, og som sikrer et tæt samarbejde med forældrene. Aula gør det muligt for forældre at følge barnets hverdag og trivsel digitalt via intranet og app.

Der er automatisk tilgang til billeder og dokumentation af aktiviteter, jeres barn har deltaget i, samt kalender mm.

Det er også i Aula, at forældre kan skrive til institutionen ved sygdom og raskmelding.

Forældre og institution kan også skrive sammen, hvis der er noget at være opmærksom på med hensyn til kost, sovemønstre osv.

Se følgende pjece om forældres første Aula-login og en kort introduktion til Aulas funktioner:

Pjece om Aula

Shape Created with Sketch.