Velkommen

Troldpilen er et særligt dagtilbud i Københavns Kommune. Vi ligger i Rymarken tilbagetrukket fra omverdenen og omgivet af andre børnehaver og natur.

Vi har plads til 28 børn med gennemgribende udviklingsforstyrrelser (autisme) og børn, der er generelt udviklingshæmmede, i aldersgruppen 0-6 år. Pladserne er fordelt på 4 stuer med op til 7 børn på hver.

I Troldpilen har barnet en individuelt struktureret hverdag. Vi tager udgangspunkt i det enkelte barns behov og niveau, og i tæt samarbejde med forældrene arbejder vi for, at barnet trives og har en berigende hverdag, hvor udvikling af sociale, kommunikative og motoriske evner er i centrum.

Her på hjemmesiden kan du bl.a. læse om vores pædagogiske principper, barnets hverdag og forældresamarbejde. Hvis du mangler yderligere information, er du altid velkommen til at kontakte os.